მხატვრული კითხვის
წრე დაწყებითი საფეხურის
IV კლასის მოსწავლეთათვის
წლის ხელმძღვანელი-მასწავლებელი: ნინო ბერიძე
მიზნები და ამოცანები
-კითხვის უნარის ძირითადი კომპონენტის
განვითარება
-ზეპირი და წერითი კომუნიკაციისთვის
საჭირო ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-კითხვის მოტივაციის გაღვივება და წიგნებისადმი
პოზიტიური დამოკიდებულების ჩამოყალიბება.
მოსალოდნელი შედეგები
წაკითხულის გაგება- გააზრება
ვარაუდების ჩამოყალიბება
დასკვნების გამოტანა
ტექსტში გადმოცემული ინფორმაციის შეჯამება
და შეფასება
იდეების სხვებისთვის გაზიარება და სხვადასხვა
კონტექსტში გამოყენება.
წრის
სტრუქტურა და სამუშაო რეჟიმი
1.ჯგუფში მოსწავლეთა ოპტიმალური ოდენობა
8-10
2.წრის ხელმძღვანელი-დაწყებითი კლასების
მასწავლებელი-ნინო ბერიძე
3. წრის ფუნქციონირება დაიწყო 2019
ლის 7 ოქტომბრიდან; ხანგრძლივობა 2019-2020 სასწავლო წლის l-ll სემესტრში.
4. მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ--ორშაბათს. შეხვედრის
ხანგრძლივობა 14:00 დან 15:30მდე
გამოყენებული რესურსები:
ქართველ მწერალთა პოეზია
ნ.დუმბაძის და გივი ჭიჭინაძის საბავშვო ლექსები
წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და
აქტუალობა;
იზრდება მოსწავლეთა ჩართულობა
საკუთარი თავის რწმენა და სწავლისადმი
დადებითი დამოკიდებულება.
კითხვის უნარის ძირითადი კომპონენტების
განვითარება.
ზეპირი და წერითი კომუნიკაციისთვის
საჭირო ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
კითხვის მოტივაციის გაღვივება და წიგნისადმი
პოზიტიური დამოკიდებულების ჩამოყალიბება.
1
|
7 X
|
წიგნისადმი პოზიტიური დამოკიდებულების ჩამოყალიბება
ნ.დუმბაძის საბავშვო ლექსების კითხვა.
|
2
|
14 X
|
წაკითხულის გაგება გააზრება.
|
3
|
21X
|
კითხვის უნარის ძირითადი კომპონენტის განვითარება
|
4
|
28X
|
ზეპირი და წერითი კომუნიკაციისთვის საჭირო ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება გ.ჭიჭინაძის საბავშვო ლექსები.
|
5
|
4 XI
|
კითხვის მოტივაციის გაღვივება. ნ.დუმბაძის ლექსები.
|
6
|
11XI
|
მხატვრული კითხვის კონკურსში მონაწილეობის მიღება
,მე-4 კლასის მოსწავლეები.
|
No comments:
Post a Comment